sobota, 19 października 2013

Bezy


No i zostal nam deser :)
Po wczorajszej napoleonce- kremowce zostalo mi bialko- Wiec na zamowienie mojej rodzinki zrobilam bezy :)

DSCN5000.jpgUbilam piane z 6 bialek , dodajac 250gr cukru pudru, lyzeczki maki ziemniaczanej i lyzeczki octu ryzowego












DSCN5004.jpgSzpryca cukiernicza wycisnelam bezy na blache.

Pieklam w nagrzanym piekarniku do 120C najpierw 25 min, pozniej suszylam 45 min na 100 C.
DSCN5009.jpg
Smacznego i milego wieczoru :)
DSCN5012.jpg


4 komentarze:

  1. mniam, mniam ale tu pysznosci u Ciebie, chentie wpadlabym na kawke :) pozdrawiam cieplutko z sasiednich okolic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi milo, ze znalazlas pysznosci dla siebie :)
    a kawka kto wie...w koncu wszystkie marzenia sie spelniaja - no wlanie- jak mawiam ja,:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bezy<3<3 kocham je...tylko ja robię bez ryzowego octu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze to kwestia tylko przepisu i Twoje sa przepyszne tez :)

      Usuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit