niedziela, 15 czerwca 2014

Najlepsze skrzydełka kurczaka z grilla

 Grill!!! Hurra. Dzisiaj najlepsze skrzydełka z grilla- palce lizać . Dobrze jest je potrzymać przez noc w marynacie, są przepyszne. Nie będe się dzisiaj rozwodzić nad właściwościami I zdrowotnością mięs z grilla- powiem tak - zdrowo, pysznie I dietetycznie :) Polecam
Zaczynamy:


Składniki:
Skrzydełka kurczaka
ok 50 ml oliwy
ok 4 łyżki miodu
1 łyżeczka sproszkowanego czosnku
1/4 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki papryki
100%  dobrego humoru


Wykonanie:
Marynata- wszystkie składniki mieszamy I nacieramy skrzydełka kurczaka. Miskę przykrywamy folia- odstawiamy na min 1 godzinę do lodówki- najlepiej na całą noc :)

Grillowanie skrzydełek to 15-25 min - w zależności od ich wiekości  . Przy grillowaniu nie powinno być płomieni. Od czasu do czasu przewracamy je.
Gotowe :)


Ja podałam z pieczonymi ziemniakami I mizerią.

Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Aż mi ślinka cieknie :-) Skrzydełek na grillu jeszcze nie robiłam, ale dobrego humoru mi nie brakuje, więc zrobię wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze skrzydelka jadlam u mojej tesciowej-po latach udoskonalilam je- i wszyscy je uwielbiamy :) Sprobój- pokochasz je :)

      Usuń
  2. Swietny przepis bo bez rzadnych przypraw z torebki.Zadna sztuka przyprawic cos sproszkowanymi cudami nie wiadomo co do konca zawierajacymi.Ja jestem zwolenniczkan zdrowej i naturalnej zywnosci.Pozdrawiam wszystkich.Wesolego grillowania!

    OdpowiedzUsuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit