czwartek, 19 czerwca 2014

Sałatka z łososia i krewetek

Bomba proteinowa- dla wszystkich lubiących owoce morza I ryby :) Duuużo białka, dietetyczna I lekka. Idealna na upalne dni I nie tylko . Polecam .
Zaczynamy:
Składniki:
sałata lodowa
100 gr wędzonego łososia
130 gr gotowanych krewetek
8-10 szt pomidorków koktailowych
pieprz

Dressing:
1 łyżeczka musztardy ostrej-dijon lub sarepskiej
1 łyżeczka drobnego cukru
1 łyżka octu winnego
1 łyżka oliwy z oliwek
koperek

Wykonanie:
Rwiemy sałatę do miski, kroimy pomidorki na pół.
Dodajemy krewetki I pokrojonego w paski łososia.

Robimy dressing- łącząc wszystkie składniki. Dodajemy łyżeczkę świeżego lub suszonego kopru. Dressing dodajemy do sałatki- mieszamy - I gotowe. :)






Smacznego :)


6 komentarzy:

  1. kurcze naprawdę nabrałam ochoty na taką sałatkę :)
    Chyba przygotuję na weekend :)
    W sumie krewetek sama jeszcze nie przyrządzałam, ale mam nadzieję, że dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria- mysle ze kto jak kto, ale Ty sobie z tym swietnie poradzisz , polecam :)

      Usuń
  2. Dawno nie jadłam krewetek :) Ojjj zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha, jest w niej wszystko co bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak nic - musisz ja sprobowac , zapraszam ;)

      Usuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit