piątek, 21 listopada 2014

Kurczaczki pieczone, prawie jak z KFC

 Moja córka powiedziała, że nie jadła lepszego kurczaka niż ten :) . Mówię mojej rodzinie że zawsze tak mówią....ale cóż. Musze przyznać, że chrupiąca skórka, delikatne mięso w środku i aromat zaskoczył mnie dzisiaj- tak ! przyznaję obiad był przepyszny i polecam Wam ten przepis z całego serca- rewelacyjny na obiad , ale też i  na imprezie kurczak - rozejdzie się jak świeże bułeczki :) Zapraszam :

Składniki:
pałki kurczaka-w zależności od potrzeby- u mnie 13
2 jajka
100 ml kwaśnej śmietany
1 kubek bułki tartej
pół kubka startego parmezanu
po 1 łyżeczce- papryki , oregano, pietruszki, czosnku granulowanego, sól cebulową,
0,5 łyżeczki pieprzu


Wykonanie :
Pałki kurczaka myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym.
Jajko  rozbijamy i dodajemy śmietanę- mieszamy do połączenia.
Na drugi talerz dajemy bułkę tartą , ser i przyprawy- mieszamy.
Pałki kurczaka maczamy w śmietanie i obtaczamy w bułce tartej. Pałki wykładamy na folię lub na papierze do pieczenia.


Jeżeli będzie to folia, proszę ją natłuścić olejem.
Wkładamy do nagrzanego piekarnika na 200 C na 45 -55 min.

Po tym czasie kurczaczki są gotowe :)


Do obiadu przygotowałam surówkę colesław-
 przepis znajdziecie tutaj  
W surówce zamiast kapusty pekińskiej użyłam sałatę lodową.
Kochani- było przepysznie :) Polecam


Smacznego :) 

2 komentarze:

  1. Tak, lubię kurczaka z KFC :) Koniecznie muszę kiedyś spróbować zrobić go tak, jak Ty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko a może podrzucisz mi kilka na jutro na obiadek, pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit